ייצור רהיטים בהזמנה אישית

ריהוט בהזמנה אישית – שדרוג הלוק העיצובי

ריהוט בהתאמה אישית

ריהוט משרדי, מעבר לפונקציונליות שהוא מקנה לעובדים, יכול גם לשדרג את העיצוב של המשרד. שכן, ישנם סגנונות עיצוביים שונים לריהוט משרדי, החל מכיסאות מעוצבים לחדרי הישיבות, וכלה בשולחנות משרדיים בגדלים שונים. את הריהוט המשרדי ניתן לרכוש מחברות ייעודיות המתמחות בייצור ריהוט משרדי, כאשר חלקן מספקות גם שירות של ייצור רהיטים בזמנה אישית. עיצוב רהיטים בהזמנה אישית יהיה מדויק לכל הרצונות וההעדפות של כל משרד. כמו כן, ישנם אנשים שיבחרו לעצב ריהוט משרדי בהזמנה אישית מתוך הצורך במידות שאינן סטנדרטיות. הרהיט שיעוצב במיוחד עבורם יהיה חד פעמי, בדומה לתפירת בגד בתפירה אישית, אף רהיט אחר לא יהיה דומה או יתעלה על רמת הייחודיות שלו.

ריהוט משרדי בהזמנה אישית – יתרונות

ריהוט משרדי בהתאמה אישית מקנה יתרונות רבים, דוגמת:

  • ניצול נכון של כל חלל – בישראל, הנדל”ן הוא יקר מאוד והשכרה של שטח מסחרי כרוכה בהוצאה כספית די גבוהה. לכן, על ידי ייצור רהיטים בהזמנה אישית, ניתן למקסם ולנצל את החלל בצורה אופטימלית. הריהוט מותאם בדיוק לגודל החדר וכך לא נוצרת תחושת מחנק וצפיפות. באמצעות פתרונות אחסון נכונים ומידות מדויקות, ניתן להגיע למשרד שמעוצב בדיוק לפי הצרכים של כל אחד.
  • איכות – ייצור ריהוט בהזמנה אישית מאפשר שליטה על חומרי הגלם של הריהוט. משמעות הדבר היא, שניתן לבחור בריהוט המיוצר מחומרי גלם איכותיים ולא ריהוט זול המיובא מיעד לא ידוע.
  • עיצוב – כאשר בוחרים לרכוש רהיטים בהזמנה אישית, נהנים ממגוון רחב של אפשרויות עיצוב. במיוחד עבור מקרים בהם רוצים לשלב רהיטים בעיצוב ייחודי, הבחירה ברהיטים בהזמנה אישית תהיה הבחירה האידיאלית.
  • תקציב – יש החוששים מהזמנת ריהוט בהזמנה אישית עקב העלויות הגבוהות. מפתיע לגלות שדווקא ייצור בהזמנה אישית יכול להתגלות כאפשרות הזולה יותר, כיוון שכך ניתן להזמין בדיוק את הריהוט הנדרש ולחסוך כסף רב בהתאמות שונות לאחר מכן.
  • לוחות זמנים – כאשר מזמינים ריהוט משרדי בהתאמה אישית, ניתן לתכנן את לוחות הזמנים בצורה מדויקת. כאשר הריהוט המשרדי מיובא, זמן האספקה של הריהוט תלוי בגורמים רבים שעלולים להשתבש (המשלוח מתעכב בארץ המשלוח או בהובלה, המשלוח תקוע במכס וכדומה).
רהיטים בהתאמה אישית

רהיטים בהזמנה אישית – תהליך

על מנת לרכוש את רהיטים לפי הזמנה בדיוק לצרכים של כל משרד, כדאי לנקוט במספר שלבים:

  • הגדרת תקציב – בדומה לרכישת כל מוצר או שירות, מומלץ להגדיר תקציב לטובת הריהוט. שכן, בעזרת הגדרת תקציב, ניתן לסנן אפשרויות יקרות מדי.
  • מדידה – יש לבצע מדידה של החדרים בהם יוצב הריהוט (יש לשים לב לחלונות, דלתות, לגובה התקרה ולנקודות חשמל). כאשר מודדים את החדר, ניתן להתאים את הריהוט בדיוק לגודל החדר. חשוב להשאיר מספיק מקום למעבר נוח בחדר.
  • הגדרת איזה ריהוט צריך – ריהוט משרדי זהו מונח רחב מאוד, אשר כולל רהיטים רבים שלא תמיד יש בהם צורך בכל משרד. לכן, מומלץ לבחון אילו רהיטים אכן יש צורך לשלב במשרד, על מנת להנות מרכישה מדויקת ונכונה.
  • מהו הסגנון העיצובי – הודות לאפשרות של הזמנת רהיטים בעיצוב אישי, ניתן לבחור כמעט בכל סגנון עיצובי לרהיטים. לכן, יש להגדיר איזה סגנון עיצובי רוצים שיהיה במשרד, על מנת שיהיה ניתן לבחור ברהיטים המעוצבים בהתאם.
  • הצעות מחיר – מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות שונות המייצרות ריהוט משרדי. כך, ניתן יהיה להשוות בין ההצעות מחיר השונות, ולבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר. אך יש לציין כי לא מומלץ לבחור חברה מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא לקחת בחשבון גם את איכות הרהיטים שהחברה מייצרת. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להצביע על רהיטים באיכות ירודה.

בחירת חברת ייצור ריהוט משרדי – דגשים

הזמנת רהיטים בהזמנה אישית מקנה יתרונות רבים. אך על מנת להנות מכל היתרונות, חשוב להשקיע מחשבה בבחירת החברה שעתידה לייצר את הרהיטים. לכן, מומלץ לקחת בחשבון את הדגשים הבאים, טרם בוחרים בחברת ייצור ריהוט משרדי:

  • תודעת שירות – תהליך בחירת ריהוט משרדי, עשויה להיות משימה די ארוכה ומורכבת. לכן, על מנת שתהליך יהיה יעיל ונעים יותר, מומלץ לבחור בחברה עם אנשי צוות אדיבים. שכן, כאשר ישנם עובדים בעלי תודעת שירות גבוהה, יוכלו אלה לסייע בתהליך הרכישה, וכן לתת מענה לשאלות שעשויות לעלות בתהליך.
  • המלצות חיוביות – ניתן לקבל המלצות מחברים או מכרים מהעבודה שרכשו בעבר ריהוט משרדי, והיו מרוצים הן מהשירות שקיבלו, והן מהרהיטים.
  • המלצות באינטרנט – ניתן לקרוא המלצות וחוות דעת באינטרנט וברשתות החברתיות.
  • עמידה בזמנים – לעיתים יש צורך לקבל את הריהוט המשרדי בתוך זמן מסוים. לכן, יש לוודא מול החברה כי היא אכן מסוגלת לספק את הריהוט בתוך מסגרת הזמנים שתוגדר מראש.
  • תיק עבודות – מומלץ לבחון את תיק העבודות של החברה שעתידה לייצר את הריהוט המשרדי. את תיק העבודות ניתן למצוא באתר הבית של החברה. כמו כן, בעזרת בחינת תיק העבודות, ניתן לקבל השראה לעיצוב של רהיטים שונים.

עיצוב רהיטים בהתאמה אישית – מובילי

אנו חברת מובילי בע”מ, בין החברות המובילות בישראל בתחום ייצור ושיווק ריהוט משרדי ומציעים ללקוחותינו מגוון אפשרויות רחב מאוד של ריהוט משרדי המותאם בצורה מדויקת ואישית לצרכים הספציפיים של כל עסק. כמו כן, אנו מקפידים לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, פונקציונלית ושירות. אנחנו פה כדי להגשים את החלומות שלכם ולהפוך את הרעיונות שלכם למציאות עשירה בריהוט ייחודי לפי רצונותיכם. נשמח לשאוב מכם השראה קסומה ולבנות את הפריט שלכם מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שאנו בוחרים בקפידה.

מוזמנים להגשים יחד אתנו את החזון האישי אל תוך המרחב שלכם, בואו לקבל השראה של רהיטים ולהזמין את הרהיט שלכם בהתאמה מושלמת. הצוות המקצועי והסבלני שלנו כאן עבורכם לגרום לכם להרגיש בנוחות המקסימאלית וללוות אתכם בתהליך עד לשלב קבלת המוצר המיוחל. אולם, כדאי לדעת כי רכישת רהיט בהזמנה אישית דורשת המתנה, לאחר תכנון והגדרת הרצונות והבקשות שלכם, בעל המקצוע יעשה עבורכם הערכת זמן המתנה עד סיום ההכנה. יש לקחת בחשבון כי לעיתים יש לבצע התאמות נוספות שתידרשנה.

אם ברצונכם לשמוע עוד על ריהוט משרדי בהתאמה אישית, נשמח אם תצרו אתנו קשר בטלפון –

054-4443837

 054-9817887

דילוג לתוכן