ספריות מעוצבות ממתכת

ספריות מעוצבות מברזל

אחד הטרנדים הבולטים בעיצוב משרדים מודרניים הוא שילוב של ספריות מעוצבות מברזל המעניקות חלל העבודה מראה תעשייתי ומעודכן. אם אתם רוצים להשתדרג בספרית ברזל במשרד או בבית נשמח לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את הספרייה המושלמת עבורכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ספריות מעוצבות ממתכת?

  • גודל החלל מיקום הספרייה – לפני שמתחילים, חייבים למדוד את החלל בו רוצים להציב את הספרייה ולהבין היכן היא ממוקמת (האם צמודה לקיר, האם היא עומדת באופן עצמאי ללא תמיכה, האם היא נתמכת רק הצד אחד). חשוב להבין מה הגובה והעומק העומדים לרשותנו.
  • שימושיות – האם הספרייה נועדה ליופי בלבד (אלמנטים דקורטיביים) או שהיא נועדה ליצירת הפרדה ועניין בין חללים שונים, או שאולי יש לכם ספרים/קלסרים חשובים שאותם אתם רוצים להציג בגאווה.
  • צבע – מרבית הלקוחות בוחרים בספרייה בצבע שחור שמתאים לרוב סגנונות העיצוב (תעשייתי, כפרי, וינטג' וכו') אך אם יש לכם רעיונות ומחשבות אחרים אתם מוזמנים להשתולל ולבחור כל גוון שתרצו.
  • שילוב חומרים – ניתן לשלב בספריות ברזל מגוון רחב של חומרים אחרים שיכניסו ויצרו עניין בעיצוב של הספרייה (יש מספר חומרים שעובדים נפלא עם ברזל – עץ מלא או לבוד, זכוכית שקופה או חלבית ועוד).
ספריות מעוצבות מברזל

חברת מובילי בע”מ היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ייצור ושיווק ריהוט משרדי ומציעה ללקוחותיה מגוון אפשרויות רחב מאוד של ריהוט משרדי המותאם בצורה מדויקת ואישית לצרכים הספציפיים של כל עסק. חברת מובילי בע”מ מקפידה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, פונקציונלית ושירות.

אם ברצונכם לשמוע עוד על ספריות מעוצבות ממתכת, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 03-9022152 או בטלפון נייד: 054-4443837 (אירית), 054-9817887 (אלי), בכתובת אימייל: irit@mobili.co.il או צרו קשר כאן.

דילוג לתוכן