עמדת עבודה זוגית

פינת עבודה זוגית

אחת הבעיות העיקריות במשרדים או אפילו בבתים פרטיים שחלל העבודה הוא קטן מדי ומספר העובדים בו גדול מידי. אם אתם רוצים למקסם בצורה חכמה את מרחב העבודה עמדת עבודה זוגית היא הדרך הנכונה והיעילה ביותר לכך.

פינת עבודה זוגית היא פתרון מצוין והגיוני למגוון רחב של חללים (חדרי ילדים, משרדים, חללי עבודה צפופים ועוד), הן יכולות להיות מתוכננות כשהכיסאות  ניצבים זה לצד זה, או שיש להם חלל מרכזי המחלק את סביבת העבודה. ניתן אפילו למקם אותם גם אחד מול השני עם מפריד מרכזי המסתיר באופן מלא או חלקי.

 

בנוסף לשטח המשותף, היתרון של פינת עבודה משותפת  הוא שיתוף המשאבים, (נקודות חשמל, תקשורת, אינטרנט, תאורה וצרכים טכנולוגיים דומים). אם אתם סובלים ממצוקת מקום, הצבת שני אנשים ליד שולחן אחד יכולה להיות פתרון מעולה. כאשר אתם מצליחם לנצל שני חללי עבודה באזור שמיועד לעתים קרובות רק לאדם אחד, אתם מגדילים ומייעלים בצורה נכונה של שטח הרצפה שלכם. זה לא משנה אם אתם יושבים במשרד או בבית, עמדת עבודה זוגית יכולה לעשות את ההבדל ולשפר מאוד את חלוקת החלל וניצול מדויק יותר שלו.

לסיכום – פינות עבודה זוגיות הן הדרך הטובה ביותר לנצל את החלל ולהפיק ממנו את המקסימום על מנת לעבוד בהנאה ויעילות.

חברת מובילי בע”מ היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ייצור ושיווק ריהוט משרדי ומציעה ללקוחותיה מגוון אפשרויות רחב מאוד של ריהוט משרדי המותאם בצורה מדויקת ואישית לצרכים הספציפיים של כל עסק. חברת מובילי בע”מ מקפידה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, פונקציונלית ושירות.

אם ברצונכם לשמוע עוד על פינת עבודה זוגית, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 03-9022152 או בטלפון נייד: 054-4443837 (אירית), 054-9817887 (אלי), בכתובת אימייל: irit@mobili.co.il או צרו קשר כאן.

דילוג לתוכן