שולחן משרדי מעוצב

שולחנות משרדיים – ריהוט חובה בכל משרד

אנשים רבים שוהים במשך שעות ארוכות בעבודה מול המחשב. על כן, בין פריטי הריהוט המשרדי שניתן למצוא בכל משרד, הם השולחנות. שכן, השולחנות מהווים את המשטח שעליו מונחים המחשבים, ושאר הציוד של כל עובד. ישנם מגוון סוגים של שולחנות משרדיים מעוצבים, אך שולחן משרדי ארגונומי בולט באיכות וביעילות שלו מבין הסוגים השונים.

מה זה שולחן משרדי מעוצב ארגונומי?

שולחנות משרד ארגונומיים, הינם שולחנות שיש בהם אפשרות לכוונן ולהתאים את הגובה של השולחן. בשונה משולחנות סטנדרטיים, שבהם יש גובה קבוע לשולחן, השולחנות הארגונומיים מאפשרים לעובדים להתאים את הגובה של השולחן, על פי נוחות אישית של כל עובד.

שולחנות ארגונומיים – יתרונות

  • לשולחנות ארגונומיים יש יתרונות רבים, דוגמת:
    גמישות – השולחנות הארגונומיים מאפשרים לכל עובד להחליט אם הוא מעוניין לעבוד בישיבה או בעמידה, להתאים את גובה השולחן לגובה המסך והכיסא, על מנת לעבוד בצורה זקופה.
  • גמישות במיקום העובדים במשרד – כאשר בוחרים בשולחנות ארגונומיים ניתן לשמור על גמישות במיקום העובדים במשרד לאורך כל היום, בלי שיעלה הצורך לשמור על מקומות קבועים. שכן, העובדים של משמרת הערב יוכלו לשבת באותו שולחן שבו ישבו העובדים של משמרת הבוקר וכן הלאה. זאת משום שכל עובד יוכל להתאים את גובה השולחן למידותיו בדיוק כפי שהוא מתאים את הגובה של הכיסא המשרדי.
  • שימוש במספר סוגי מסכים – שימוש בשולחנות ארגונומיים מאפשר גם להחליף מסכים בקלות. כך, אם חלק מהעובדים בוחרים להשתמש במסך מחשב רחב וגדול, ועובדים אחרים בוחרים במסך של מחשב נייד קטן, כולם יוכלו להתאים את גובה השולחן לגובה המתאים ולעבוד בנוחות מרבית.
שולחנות משרד מעוצבים

בחירת שולחנות משרד מעוצבים – טיפים

מומלץ ליישם את הטיפים הבאים בתהליך רכישת שולחנות ארגונומיים למשרד:

  • צבעים – טרם רכישת שולחן משרדי מעוצב, מומלץ להקדיש זמן למחשבה על הצבעים המובילים את חלל המשרד. שכן, בכל משרד ישנם צבעים דומיננטיים יותר, לכן ניתן לבחור בשולחנות המעוצבים באותם צבעים.
  • גודל המשרד – חשוב למדוד את הגודל של המשרד, טרם בוחרים בשולחנות. שכן, ניתן למצוא שולחנות ארגונומיים במגוון גדלים. לכן, מומלץ למדוד את ממדי המשרד ולבחור בשולחנות בגדלים מתאימים.
  • דרישות וצרכים – חשוב להתאים את השולחן המשרדי לדרישות וצרכי העבודה של העובדים. כך לדוגמא, במידה ורוצים לבחור שולחן שישמש כמה עובדים, ניתן לבחור בשולחן גדול ורחב יותר.

מהיכן מומלץ לרכוש ריהוט משרדי

ישנן חברות ריהוט משרדי רבות, אך על מנת לבחור נכון מבין כל החברות, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • ייצור רהיטים לפי הזמנה – כאשר בוחרים בחברה המייצרת רהיטים על פי הזמנה אישית של כל לקוח, ניתן להנות מריהוט בגודל המתאים ביותר לכל משרד. בנוסף, במקרים בהם רוצים לעצב את המשרד בעזרת ריהוט בעיצוב ייחודי, אזי בחירה בחברה כזו תהיה הבחירה האידיאלית.
  • המלצות – בין הדרכים היותר מומלצות לבחירת חברת ריהוט, היא קבלת המלצות אובייקטיביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, בני משפחה או מכרים מהעבודה, שרכשו בעבר ריהוט משרדי. במידה ולא מכירים אנשים כאלה, ניתן לקרוא המלצות וחוות דעת באינטרנט וברשתות החברתיות.
  • אתר בית – מומלץ לבחון את תיק העבודות של החברה ממנה רוצים לרכוש ריהוט למשרד. את תיק העבודות ניתן למצוא באתר הבית של כל חברה.
  • מחיר אטרקטיבי – כשניגשים לבחור חברה לרכישת ריהוט משרדי, מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות שונות. זאת על מנת שיהיה ניתן לבחור בהצעת המחיר האטרקטיבית ביותר.

שולחנות משרדים – מובילי

אנו חברת מובילי בע”מ, בין החברות המובילות בישראל בתחום ייצור ושיווק ריהוט משרדי ומציעים ללקוחותינו מגוון אפשרויות רחב מאוד של ריהוט משרדי המותאם בצורה מדויקת ואישית לצרכים הספציפיים של כל עסק. חברת מובילי בע”מ מקפידה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, פונקציונלית ושירות.

אם ברצונכם לשמוע עוד על שולחנות משרדיים מעוצבים, נשמח אם תצרו אתנו קשר בטלפון:

054-4443837

 054-9817887

דילוג לתוכן