שולחנות מנהלים מעוצבים

איך בוחרים שולחן מנהלים בהזמנה אישית

שולחן מנהלים הוא הלב הפועם של החברה, ממנו יוצאות כל ההנחיות, ושם מקבלים את ההחלטות החשובות הנוגעות לעסק שלכם. בגלל החשיבות שיש לשולחן הזה, כדאי להשקיע קצת מחשבה מהו השולחן המתאים ביותר עבור המנהל או המנהלים של החברה.

מה כדאי לקחת בחשבון כאשר מתכננים שולחן מנהלים בהזמנה אישית?

  • צורת עבודה – ייתכן והשאלה החשובה ביותר שתשאלו את עצמכם כאשר אתם חושבים לרכוש שולחן מנהלים היא כיצד אתם באמת מבצעים את עבודתכם. האם אתם עובדים לבד או כחלק מצוות? כמה פרטיות אתה צריכים בזמן העבודה? מהי התדירות שיש לכם פגישות מתוכננות או פגישות מאולתרות ליד השולחן שלכם?
  • גודל וצורת המשרד – שולחן העבודה שתבחרו בסופו של דבר צריך להתאים לגודל ותצורת החלל של המשרד שלכם. אם אתם חולקים את החלל עם כמה עמיתים לעבודה. אתם לא רוצים לעבוד בסביבה צפופה ולכן מומלץ להסתפק בשולחן קטן יותר.
  • מה התקציב שלכם – התקציב של רובנו אינו אינסופי ולכן מומלץ לא להיסחף עם סגנונות וחומרים מפוארים שהתקציב שלכם לא מאפשר זאת. הגדירו מראש תקציב ריאלי וקנו שולחן מנהלים מעוצב שהעסק שלכם יכול להרשות לעצמו.
  • מהם צרכי האחסון שלכם – אם בדרך כלל יש לכם מספר רב של פריטים על השולחן שלכם – ערמות של ניירות, תיקי עבודה, ניירת וכו' – אולי כדאי להשקיע בשולחן משרדי מנהלים עם שלוחת אחסון. אחסנת הכל בצורה מסודרת יכולה לעזור לשמור על שולחן העבודה שלך נקי ולתת לך שפע של מקום עבודה.
  •  
שולחן מנהלים מעוצב

חברת מובילי בע”מ היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ייצור ושיווק ריהוט משרדי ומציעה ללקוחותיה מגוון אפשרויות רחב מאוד של ריהוט משרדי המותאם בצורה מדויקת ואישית לצרכים הספציפיים של כל עסק. חברת מובילי בע”מ מקפידה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, פונקציונלית ושירות.

אם ברצונכם לשמוע עוד על שולחנות מנהלים מעוצבים, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 03-9022152 או בטלפון נייד: 054-4443837 (אירית), 054-9817887 (אלי), בכתובת אימייל: irit@mobili.co.il או צרו קשר כאן.

דילוג לתוכן