שולחנות עבודה מעוצבים

שולחנות עבודה מעוצבים

בשנים האחרונות עלתה מאוד המודעות למשרדים מעוצבים וסביבת עבודה בסגנון מודרני ומגניב, אם בעבר הלא רחוק מרבית המשרדים היו צבועים בצבעים קודרים ומשעממים וסביבת העבודה הייתה לא מטופחת ואפילו מדכאת, הרי כיום יש הבנה ששיפור בנראות של חלל העבודה יכול לחולל פלאים בהתייחסות של העובד למקום העבודה וגורמת לעלייה משמעותית בפרודוקטיביות של העובדים.

כיצד ניתן לשפר את חלל העבודה (במשרד או בבית)?

  • צביעת הקירות – כדאי לצבוע את הקירות בצבעים בהירים, נעימים ומרגיעים, אך מומלץ ליצור קיר "כוח" אחד שיהיה צבוע בצבע יותר נועז. אפשר לתלות תמונות על הקיר, מדפים עם סוקולנטיים או אלמנטים אחרים שיוסיפו עניין לחלל.
  • תאורה – עד לא מזמן התאורה במשרדים הייתה מורכבת מתאורה פלורסנטית קרה, שגרמה לתחושת דכדוך ועצבות. למזלנו תחום התאורה נתן קפיצה אדירה וכיום ניתן למצוא גם תאורה חסכונית וידידותית לסביבה המפיצה אור חם ונעים. חשוב שבמשרד בו אנו עובדים תהיה תאורה נעימה המפיצה אור חמים.
  • שולחנות עבודה מעוצבים – אין ספק שהשולחן עליו אנו עובדים במשך שעות ארוכות מקרין על התוצאים של העבודה שלנו, כאשר אנו עובדים על שולחן מעוצב – התחושה הטובה והפרודוקטיביות שלנו עולה. חשוב להתאים את השולחן לעיצוב הכללי של המשרד וגם לשמור שהגודל של השולחן יתאים לחלל.

חברת מובילי בע”מ היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ייצור ושיווק ריהוט משרדי ומציעה ללקוחותיה מגוון אפשרויות רחב מאוד של ריהוט משרדי המותאם בצורה מדויקת ואישית לצרכים הספציפיים של כל עסק. חברת מובילי בע”מ מקפידה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, פונקציונלית ושירות.

אם ברצונכם לשמוע עוד על שולחן עבודה מעוצב, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 03-9022152 או בטלפון נייד: 054-4443837 (אירית), 054-9817887 (אלי), בכתובת אימייל: irit@mobili.co.il או צרו קשר כאן.

דילוג לתוכן