חדרי ישיבות מעוצבים

משמעות עיצוב חדר הישיבות

בעבר חדר הישיבות היה משרה אווירה של ריק ושעמום, כאשר עצם הישיבה בו היוותה נטל על העובד. אם אתם עובדים במשרד, אז אתם בטח מכירים את הרגע בו מגיעה השעה חמש, כבר לא זוכרים כמה כוסות קפה שתיתם, אפילו לא רואים את האור בקצה המנהרה של הישיבה אשר מתארכת מרגע לרגע. כולם מבלים בחדרי ישיבות משרדיים ולא ניתן להימנע מכך אבל כן ניתן לעצב אחרת ולהעניק לעובדים וללקוחות תחושות אחרות, טובות ונעימות יותר. כיום ישנן חלופות מקוריות ומסקרנות לחדר הישיבות המסורתי. חדר הישיבות החדש משנה את פניו, מתרחב והופך אט אט לחלל רב תכליתי המזמין התכנסות למפגש משרדי, שיתוף פעולה וסיעור מוחות.

כאשר העובדים מבלים שעות רבות במשרד והגבול בין הבית למשרד מטשטש, גוברת החשיבות ליצור תחושת שייכות של העובד למקום העבודה. זאת ניתן לעשות באמצעות מספר דברים. ראשית, יש לבחור עיצוב חכם אשר נבנה בצורה מחושבת, פונה למקום הרגשי ומוביל לחיבורים בין העובדים ולתחושת שותפות התורמת ומפתחת את המוטיבציה לתרום ולקחת אחריות. כמו כן, יש ליצור תמהיל מדויק של מגוון חללים משותפים היוצרים אווירה מעוררת השראה ומעודדת יצירתיות. תקשורת פתוחה בארגון היא הבסיס לצמיחה, על כן ישנה חשיבות רבה להחלפת רעיונות ושיתופי פעולה.

במרבית המשרדים ישנו חדר ישיבות ולא צריך יותר ממבט אחד כדי לזהות אותו. חדר זה יכלול ריהוט לישיבות, כאמור, שולחן ארוך וגדול אשר סביבו יהיו מסודרים כיסאות משרדיים נוחים המאפשרים ישיבה ממושכת. כמו כן, בחדרי ישיבות רבים ישנו ציוד היקפי נרחב, אשר מספק את התמיכה לפעילות המשרדית המגוונת המבוצעת בהם. במרבית המקרים, עיצוב חדר ישיבות הוא הכרחי ועל כן, זה יהיה החדר המעוצב ביותר במשרד שלכם, ולא לחינם. ריהוט לחדרי ישיבות הוא רכיב קריטי לכל מי שמבין שמשרד בכלל וחדר ישיבות בפרט, הם לא רק מרחבים פונקציונליים לקיום פעילות משרדית. אלא גם, ובעיקר הוויטרינה של העסק בפני הלקוחות ולא פחות מכך, גם בפני העובדים.

חדר ישיבות מעוצב

ריהוט חדרי ישיבות – העיצוב חשוב לא פחות

בתכנון חדר ישיבות יש לקחת בחשבון את אופי הפעילות הטיפוסית שתתקיים בו, את מספר המשתתפים, מיקום הדובר או המציג, האמצעים הנדרשים לצורך קיום הפעילות הנדרשת וכן הלאה. בהתאם לכך נבחר שולחן חדר ישיבות בגודל המתאים, מספר כיסאות משרדיים, נקודות חשמל ותקשורת, מערכות ממוחשבות ואמצעי תצוגה, מיזוג אוויר ודברים נוספים. יחד עם התנאים הפונקציונליים, רצוי כי כל אלה יעמדו גם בסטנדרטים מינימליים של עיצוב. לא כל שולחן לחדר ישיבות יכול להעביר את אותו המסר ולתמוך באותה האווירה, שאותה תרצו ליצור במשרדכם. תכנון המשרד, עיצוב המשרד והאווירה במשרד, יכולים להשפיע מאוד על האופי בו תופסים אתכם הלקוחות המגיעים אליכם. לא פחות חשוב מכך, על שביעות הרצון של העובדים במשרד. מאחר וחדר ישיבות הוא החדר בו נסגרות בדרך כלל העסקאות ומבוצעות בו פעילויות עסקיות חשובות נוספות, הרעיון של חדר ישיבות מעוצב הוא לא רק אופציה אלא הכרח.

עיצוב חדרי ישיבה- טיפים מומלצים

תכנון ובנייה של חדרי ישיבות מעוצבים הוא תהליך שכדאי לעבור עם איש מקצוע מיומן המתמחה ספציפית בתחום של עיצוב משרדים, או להיעזר בגורם מקצועי המציע ריהוט חדרי ישיבות ויכול לסייע לכם להתאים ריהוט התומך בערכים העיצוביים אותם אתם רוצים להטמיע בחדר הישיבות שלכם. לכן, עליכם לחשוב על המסרים והערכים שאותם אתם רוצים לשדר באמצעות העיצוב: אלגנטיות, שמרנות, יציבות, חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות וכן הלאה. בהתאם לכך, כאמור לבחור שולחנות וכיסאות מתאימים, אבזור טכנולוגי וכמובן רכיבי עיצוב היקפיים כמו תאורה, וילונות, שטיחים, תמונות, עציצים וכן הלאה.

חברת מובילי בע"מ היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ייצור ושיווק ריהוט משרדי ומציעה ללקוחותיה מגוון אפשרויות רחב בכל הקשור לריהוט משרדים. חברת זו מספקת ריהוט משרדי לחברות גדולות, חברות בינוניות, בעלי מקצוע ואפילו משרדים ביתיים. בואו לקבל הצצה באתר שלנו של מגוון פרויקטים שחלקם כוללים ריהוט לחדרי ישיבות בשלל סגנונות ועם אפשרות להתאמה אישית של כל רכיב בעיצוב. זאת ועוד, חברת מובילי בע"מ מקפידה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, פונקציונלית ושירות.

לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-4443837 ונשמח להעניק לכם מענה בנושא ולכוון אתכם לפתרונות המתאימים ביותר עבורכם מתוך הקטלוג העשיר והמגוון של מובילי.

דילוג לתוכן