עיצוב משרד קטן

 

עיצוב נכון הופך משרד קטן לגדול

לכל משרד יש את החלל שלו. ישנם משרדים בעלי חלל עבודה גדול, אשר יכולים להכיל מספר רב של חדרים. לעומת זאת, ישנם משרדים קטנים בהם יש לשקול כיצד לעצב ולחלק את החלל. עיצוב משרד קטן יכול להישמע כמו משימה מאתגרת, אך, ניצול נכון של שטח החלל יגרום למשרד שלכם להיות יעיל הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית עבור העובדים.

עיצוב משרדים קטנים – איך עושים את זה נכון?

כאשר רוצים לעצב חלל של משרד קטן, יש לקחת בחשבון מספר נקודות, אשר יהפכו את החלל לנעים ונוח לעבודה השוטפת.

  1. צבע: יש לצבוע את הקירות בלבן או בצבע בהיר. צבעים בהירים גורמים לחדר להרגיש רחב, לעומת צבעים כהים אשר יוצרים אשליה של חדר קטן יותר. לא רק הקירות ייצבעו בצבע בהיר, אלא כל הקו העיצובי צריך להיות בפלטת צבעים בהירה, אשר תגרום לחלל להיראות גדול, קליל ומודרני.
  2. אחסון דיגיטלי: שטח יקר לא חייב להיתפס על ידי ארונות המכילים מסמכים פיזיים.
  3. שימוש בשירותי אחסון ותיוק בענן דיגיטלי יכול לשפר את האפקטיביות של השטח המשרדי הקטן שלך.
  4. אור: כדאי לבחור באור טבעי אשר יוצר אווירה נעימה ומרגיעה אשר תורמת לפרודוקטיביות של העובדים במשרד.
  5. תכנון שולחנות עבודה: בהתחשב בעובדה ששטח הרצפה מוגבל במשרד קטן, כאשר ממקמים את שולחנות העבודה, חשוב לשים לב שלא נשאר שטח לא מנוצל. ניתן להשתמש בשולחנות בודדים המיועדים להתאים בפינת החדר, במקום שבו המשתמש בהם יושב עם הפנים לפינה. במצב כזה, הכיסאות לא מתנגשים זה בזה ושטח הפינה מנוצל היטב.
  6. כיסאות: נרצה לבחור בכיסאות ארגונומיים, אשר יהיו מותאמים לזמן עבודה ארוך. אך, כיסא ארגונומי אינו חייב להיות גדול ומאסיבי. על כן, כאשר בוחרים כיסא יש להתייחס במקביל לנוחות, פונקציונליות ועיצוב החלל.
עיצוב למשרדים קטנים

כאמור, אחד מהדברים החשובים בעיצוב חלל קטן, הוא ריהוט מתאים. לכן, אם אתם מעוניינים לעצב את המשרד שלכם מחדש, הגעתם למקום הנכון. אנו, חברת מובילי בע”מ, מובילים בתחום ייצור ושיווק ריהוט משרדי. אנו מציעים ריהוט משרדי מדויק לצרכים הספציפיים של כל עסק. לאורך כל הדרך אנו שומרים על איכות, פונקציונליות ושירות מקצועי עבור קהל לקוחותינו.

שיחה טלפונית קצרה תוכל לסייע לנו ללמוד מהם הצרכים שלכם ויחד נוכל לעצב את המשרד שלכם כך שיהיה מודרני ופרקטי בו זמנית. נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 03-9022152 או בטלפון נייד: 054-4443837 (אירית), 054-9817887 (אלי), בכתובת אימייל:  .irit@mobili.co.il לפרטים נוספים לחצו כאן.

דילוג לתוכן