שולחן בהתאמה אישית

ריהוט משרדי בהזמנה אישית

עד לפני שני עשורים, עיצוב לא היווה פרמטר חשוב במשרדים. בשנים האחרונות חל שינוי עצום בתפיסה העיצובית ובהבנה של כיצד משרד מודרני אמור להיראות. המהפכה החלה בעקבות המשרדים המעוצבים של חברות ההייטק ושל חללי העבודה כדוגמת Wework. במשרדים אלו, ישנה  מחשבה רבה בתכנון עיצוב החלל. כל פריט ריהוט נבחר בקפדנות, החל מחלל הקבלה, דרך המטבח, פינת האוכל וכמובן המשרדים וחדרי הישיבות. אחד מפריטי הריהוט החשובים ביותר הן מבחינה פרקטית והן מבחינה עיצובית הוא שולחן הכתיבה. 

שולחן בהזמנה אישית נשמע אולי כמשהו יוקרתי ויקר, אך אתם תופתעו לגלות שההפרש במחירים בין שולחן בעיצוב אישי לבין שולחן סטנדרטי בייצור המוני אינו תמיד כזה גבוה. לעומת זאת כך תזכו בשולחן בעיצוב ייחודי באיכות גבוהה המותאם בדיוק לצרכים שלכם.

יתרונות של שולחנות בהזמנה אישית

הזמנה של שולחנות בהתאמה אישית מאפשרת לכם ליצור את החלל המושלם המתאים בדיוק לצרכים, לסגנון ולאורח החיים שלכם. הנה מספר יתרונות המרכזיים:

  • פונקציונליות – השולחן צריך להתאים בדיוק לחלל בו אתם עובדים – שולחן גדול מדי יפריע למעבר של העובדים, יחסום את החלל ויגרום לתחושה של מחנק בחדר. לעומת זאת שולחן קטן מדי עלול לא להספיק לצרכים שלכם או להיראות קטן מדי ולהיראות כאילו אינו מתאים לגודל החדר. שולחן כתיבה בהזמנה אישית, מאפשר לכם לקבוע בעצמכם את הגודל המדויק ולהתאים את השולחן לצרכים שלכם ולא להיפך.
  • עיצוב – אין ספק שעיצוב היא מילת המפתח! עיצוב נכון חשוב והכרחי למיתוג העסק שלכם ומהווה חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, כאשר אתם מזמינים שולחן בעיצוב אישי וייחודי אתם מראים לעובדים וללקוחות שלכם שמדובר במקום עבודה שמעניק חשיבות לכל פרט ופרט. כאשר התפיסה הזאת מתחילה בריהוט היא מחלחלת גם לעובדים ומקנה להם כבוד והערכה למקום העבודה. נגרות בהתאמה אישית מאפשרת לכם לעצב את השולחן בדיוק כמו שרציתם שיראה ולדעת שיש רק שולחן יחיד ומיוחד כזה בעולם.
  • איכות השולחן – רכישת שולחן בהזמנה אישית מאפשרת לכם שליטה על חומרי הגלם של הריהוט. כך, תוכלו להיות בטוחים שהשולחן שלכם מיוצר מחומרי גלם איכותיים ולא מדובר במוצר זול מחומרי גלם נחותים. כאשר אתם בוחרים לרכוש רהיטים הנעשים בדיוק בשבילכם, אתם שולטים על האיכות של הריהוט שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים שולחן בהתאמה אישית?

לפני שאתם מזמינים שולחן, יש מספר דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון כדי להבטיח שתקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים ורוצים:

  • הבנת הצרכים הספציפיים – חשוב לדעת מהי המטרה העיקרית של השולחן: האם הוא לעבודה יומיומית, לישיבות או למטרות אחרות? מענה על שאלות אלו יספק לכם מידע על גודל השולחן, מקום אחסון ועוד.
  • מידות ומרחב – וודאו שאתם מודדים בצורה מדויקת את המרחב בו השולחן ימוקם, כולל מרחק מספיק מכיסאות ורהיטים אחרים, זאת כדי לאפשר תנועה חופשית סביבו. דמיינו כיצד השולחן ישתלב בחלל הקיים, תוך שימת דגש על פונקציונליות ואסתטיקה.
  • עיצוב וסגנון – חשוב להגדיר מהו הסגנון העיצובי שאתם מחפשים. זכרו כי לבחירת חומרי הגלם הנכונים יש משמעות עצומה לאופן בו ישתלב השולחן מבחינה עיצובית.
  • עמידות ואיכות – חשבו על השימוש היומיומי וכיצד השולחן יעמוד בפני אתגרי השימוש לאורך זמן. בחרו חומרים לא רק על בסיס המראה, אלא גם על פי עמידותם וקלות התחזוקה שלהם.
  • תקציב – שולחן בהזמנה אישית נשמע אולי כדבר יקר, אך תופתעו לגלות שההפרש במחירים בין שולחן בעיצוב אישי לבין שולחן סטנדרטי בייצור המוני אינו תמיד כזה גבוה. היתרון המרכזי כמובן הוא שולחן בעיצוב ייחודי באיכות גבוהה המותאם בדיוק לצרכים שלכם. לפני שאתם מתחילים לעשות סקר שוק, הגדירו תקציב. על פי הסכום העומד לרשותכם, תוכלו להבין איזה שולחן אתם יכולים להזמין.

חברת מובילי בע”מ היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ייצור ושיווק ריהוט משרדי ומציעה ללקוחותיה מגוון אפשרויות רחב מאוד של ריהוט משרדי המותאם בצורה מדויקת ואישית לצרכים הספציפיים של כל עסק. חברת מובילי בע”מ מקפידה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, פונקציונלית ושירות. אם ברצונכם לשמוע עוד על שולחנות בהזמנה אישית, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 03-9022152, טלפון נייד: 054-4443837 (אירית), 054-9817887 (אלי), או בכתובת אימייל: irit@mobili.co.il . לפרטים נוספים לחצו כאן.

דילוג לתוכן